Silnik 1.6 dusi się

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • MrBrzoza
    Classic
    • 2012
    • 17

    Silnik 1.6 dusi się

    Zamieszczone przez Big
    obszycie kierownicy skórą
    O tym zapomniałem Pomyślę nad tym również.

    Jaka jest Wasza opinia dotycząca świateł przeciwmgielnych? Warto dokładać?
  • krzysztofgru1
    Classic
    • 2011
    • 11

    #2
    Silnik 1.6 dusi się

    Witam kolegów , mam problem z moją octavią , otóż auto potrafi 100 razy pod rząd odpalić normalnie a za 101 razem trzeba długo kręcić rozrusznikiem po czym odpali tak jakby na 3 cylindry - pracuje bardzo nierówno no i nie idzie go urzgać do około 2500obr , jak już przekroczy tą magiczną barierę to jakoś idzie i znowu powyżej 5000obr zaczyna strzelać w tłumik i sie dławi . Co to może być ? Komputer wykazał czujnik położenia wału korbowego który to natychmiast wymieniłem bez większych efektów , świece i przewody WN wymienione , czujnik temperatury nowy . Koleś od komputera powiedział że sonda lambda bardzo "skacze" ale zaraz dodał że to może być wina gazu i wyciętego kata. problem pojawia się i na benzynie i na gazie . proszę o podpowiedzi co to może być

    Komentarz

    • tom2212
      RS
      • 2008
      • 3892

      #3
      hmm sprawdź połączenie elektryczne przepływki

      Komentarz

      • jacog
        Rider
        • 2008
        • 420
        • Felicia I (6U1)

        #4
        Sprawdz instalacje elektryczna od sondy lambda, moze cos sie zazielenilo (zlacza, przetarte kable, nieudolna ingerencja gazownika)

        Komentarz

        • krzysztofgru1
          Classic
          • 2011
          • 11

          #5
          Wszystkie połączenia sprawdzone , wypsikane płynem typu kontakt i nic , ręce opadają , czytałem wiele o czujniku halla - może to on jest sprawcą moich problemów ? co tym sądzicie ?

          Komentarz

          • jacog
            Rider
            • 2008
            • 420
            • Felicia I (6U1)

            #6
            Podlacz VAGa i sprawdz jakie obroty widzi sterownik podczas rozruchu.

            Komentarz

            • grzesko
              Classic
              • 2008
              • 7

              #7
              jesli masz EGR to radził bym go wyczyścić czasami lubi fiśiować

              Komentarz

              • krzysztofgru1
                Classic
                • 2011
                • 11

                #8
                A co to jest to EGR ?

                Komentarz

                • grzes0000
                  Drive
                  • 2010
                  • 82

                  #9
                  miałem to samo!!! wymieniłem wszystko co było możliwe - przepływomierz, swiece , kalble zapłonowe, czujnik położenia wału, czujnik temperatury, nawet cewkę zapłonową i nic nie pomogło! Okazało się ze przepustnica jest zabrudzona!! W moim przypadku już czyszczenie nie pomogło ponieważ jej stan był katastrofalny!!!
                  I teraz najlepsze!!!
                  W salonie Skody powiedziano mi cenę 1000 - 1200PLN, w hurtowni Dakol 1600PLN i tydzień czekania, a w Gordonie (hurtownia) cena (oryginału!) była 599 PLN a że kupowałem jeszcze inne części to zrobili cenę na 499PLN.
                  Radzę Ci kolego dobrze poszukać, ponieważ można dużo przepłacić.
                  Najpierw zalecam oczywiście wyczyszczenie i zaadaptowanie starej przepustnicy!
                  Pozdrawiam

                  Komentarz

                  • krzysztofgru1
                    Classic
                    • 2011
                    • 11

                    #10
                    Przepustnicę czyściłem trzy razy - lśni że aż w oczy razi :wink: - już mi się znudziło ją wyciągać

                    Komentarz

                    • grzes0000
                      Drive
                      • 2010
                      • 82

                      #11
                      moja po czyszczeniu tez lsnila ale juz do niczego sie nie nadawala

                      Komentarz

                      Pracuję...